Hírlevél feliratkozás

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

AZ ÁRUHÁZ ADATAI

Az áruház üzemeltetője, a termékek eladója: Art-Export Bova Kft.

Telephely címe:
1149 Budapest, Várna utca 6.
 
Adószám: 13476722-2-42

Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-991946

Kibocsátó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság

Működési engedély nyilvántartási száma: 4617/2008

A szerződés nyelve: magyar

Tel. / fax: (1) 284-5855

E-mail: ugyfelszolgalat (kukac) artexport.hu

  Általános adatok 

Az artexport.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: hobby, művészellátó és dekorációs alapanyagok.

A szállítás várható teljesítése: megrendelésüket a beérkezések sorrendjében, futárszolgálattal, utánvéttel teljesítjük. A rendeléseket cégünk 5-6 munkanapon belül tudja teljesíteni.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól. Színeltérés esetén a webáruházból választott színekért felelősséget nem vállalunk.

Rendeléssel kapcsolatos kérdéseket a 06/20-356-8172 -es telefonszámon tudjuk fogadni munkanapokon 8-16 óráig.

A RENDELÉS MENETE

Az artexport.hu webáruházban történő vásárlás nem csak regisztrált tagok számára lehetséges, lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra, mely során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni, mely adatokat a későbbiekben semmilyen célra nem használunk fel.

1. Regisztráció

A Vevő az első vásárlás előtt regisztrálhatja magát a webáruházban. A regisztrációhoz szükséges adatokat teljes körűen ki kell tölteni. Regisztrációt követően a rendszer a megadott elektronikus levélcímre egy visszaigazoló levelet küld. Az ebben található linkre kattintva aktiválható a regisztráció. A regisztrációban szereplő adatok később - bejelentkezés után – módosíthatók. A webáruház kínálatának megtekintése és a vásárlói kosár megtöltése nem kötött regisztrációhoz.

2. Bejelentkezés

A webáruház regisztrált felhasználói vásárlás előtt felhasználói nevük és jelszavuk megadásával jelentkezhetnek be a webáruházba. Ha a felhasználó elfelejtette a jelszavát, a felhasználói név vagy a regisztrációhoz használt elektronikus levélcím megadásával a rendszer automatikusan új jelszót küld erre az elektronikus levélcímre.

3. Vásárlás

1. Válassza ki az áru mennyiségét és tegye a kosarába. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők.

2. A kosárba helyezés után folytathatja a vásárlást vagy a Fizetés-re kattintva továbbléphet. A termékeket a kosárból törölni a kosár ürítése gombra kattintva tudja. A kosárban lévő termékek darabszáma növelhető vagy csökkenthető a mellettük lévő + vagy – jelre kattintva.

3. Ezután, ha már regisztrált felhasználónk a felhasználó nevével és jelszavával beléphet, ha még nincs regisztrációja, akkor regisztrálhat, vagy regisztrációs folyamat nélkül is folytathatja a rendelés leadását.

4. Ezután válassza ki a szállítási módot. Ha személyes átvételt szeretne, akkor válassza ki a listából a személyes átvétel helyszínét. Természetesen ebben az esetben nem számítunk fel szállítási költséget.

5. Írja be a szállítási és számlázási adatokat, és kérjük, adja meg telefonszámát, hogy a rendeléssel kapcsolatos információkról tájékoztathassuk, ha szükséges.

6. Ezután válassza ki a fizetési módot.

Vevő a járulékos költségekkel növelt teljes vételár kifizetésénél az alábbi fizetési módok közül választhat:

a, Utánvétel

Az elfogadott megrendelés vételára a futárszolgálattal történő szállítást követő átvétel időpontjában a kézbesítőnek készpénzben fizetendő.

b, Átutalás

Vevőnek az elfogadott megrendelés vételárát az Eladó által történő teljesítést megelőzően van lehetősége átutalással kifizetni. Eladó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít. Eladó 2-5 munkanapon belül küld egy számlát elektronikus úton, mely alapján utalni lehet a megrendelés végösszegét. Vevő az átutalás közlemény rovatában feltünteti az utalás alapjául szolgáló számla sorszámát. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli. Eladó vállalja, hogy hiányzó vagy hibás megrendelésszám esetén kísérletet tesz a megrendelés azonosítására, de az azonosítás sikertelensége esetén Eladót semmilyen felelősség sem terheli. Amennyiben a megrendelés azonosítása a vételár, vagy annak adott részletét követő 30 napon belül sem jár sikerrel, Eladó köteles az igazoltan felmerült költségeivel (például banki átutalás költsége, postaköltség, stb.) csökkentett összeget arra a bankszámlára visszautalni, amelyről az érkezett.

c, Bankkártya

Eladó internetes áruháza részére a K&H Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Bankkártyás fizetéskor Vevőt átirányítjuk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem az Eladó webáruházának oldalán. Az internetes áruház a Vevő kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra van szükség:

  • Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben Vevő kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni.

d, Készpénz

Készpénzzel történő fizetésre az alábbi esetekben van lehetőség:

-          Futárral történő szállítás esetén az átvétel időpontjában a futárnak készpénzben.

-          Személyes átvétel estén Eladó székhelyén vagy üzleteiben pénztári befizetéssel.

Mindkét esetben bankártyával is fizethet a Vevő a helyszínen, annak ellenére, hogy a készpénzes opciót választotta!

Eladó fenntartja a jogot bármely fizetési mód átmeneti szüneteltetésére vagy végleges megszüntetésére.

A számla minden esetben az áru, illetve szolgáltatás átadásával, teljesítésével egyidejűleg kerül átadásra Vevő részére.

5. Ezután kattintson a Tovább az ellenőrzéshez gombra. Itt találja a rendelése összegzését és itt tud a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseket tenni. Ha minden adatot rendben talált, a Rendben gomb megnyomásával elfogadja a szállítási és csomagolási költséget, illetve az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben foglaltakat! Ha a bankkártyás fizetést választotta, akkor a Rendben gomb megnyomása után tudja a megrendelés végösszegét kiegyenlíteni a banki felületen. Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. Hibás rendelés módosítását/törlését e-mail-ben hobbi termékek esetében a rendeles@hobbymuvesz.hu, művész termékek esetében a  muvesz@artexport.hu címen jelezheti.

Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen Eladó rendelkezésére bocsátotta a regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni Eladó részére.

A megrendelés elfogadását vagy elutasítását Eladó külön elektronikus levélben igazolja vissza Vevő felé. A megrendelés Eladó által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön. A megrendelés elfogadására irányuló elektronikus levél hiányában is létrejön a szerződés akkor, ha Eladó a megrendelt terméket vagy szolgáltatást leszállítja Vevő részére.

A megrendelést Vevő bejelentkezést követően utólag is megtekintheti, kinyomtathatja. Szerződéskötés magyar nyelven lehetséges.

Eladó a vásárlás valamennyi lépésében visszalépési lehetőséget biztosít Vevő részére. Ennek megfelelően Vevő a megrendelés végleges elküldése előtt bármely megelőző lépést módosíthat.

6. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap e-mailben árukészlettől függően 2-5 munkanapon belül. Az e-mailben történő visszaigazolás hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím. A rendelés azonnal beérkezik hozzánk és mi 5 munkanapon belül összegyűjtjük Önnek a rendelt termékeket! Ha valami ideiglenesen nincs raktáron vagy akciós és kifutó termékek esetében elfogyott, mi azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. A csomagjával kapcsolatban kollegáinktól munkanapokon 8-16 óráig kérdezhet a fent megadott elérhetőségek egyikén.

8. Az elkészült csomagot ezután átadjuk a csomagküldő futárszolgálatnak!

9. A webáruházban bemutatott termékek rendelkezésre állása az adott kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ, ezért az Art-Export Bova Kft. nem garantálja valamennyi termék folyamatos elérhetőségét.

SZÁLLÍTÁS

A termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó járulékos költségeket, különösen a fuvardíjat, szállítási költséget Eladó közvetített szolgáltatásként a kosár tartalma végén, a megrendelt tételektől elkülönítve egy összegben jeleníti meg és ennek megfelelően számlázza.

Lehetséges szállítási módok:

1. Futár

A szállítás munkanapokon, munkaidőben történik. A szállítási díj csak a küldemény megadott címre történő kiszállítását tartalmazza, de nem tartalmaz beüzemelési, rakodási, pakolási vagy egyéb költséget.

Szállítási díjak

Ha a megrendelés összege

10 ezer Ft alatti                      1130 Ft
10 és 20 ezer Ft közötti          1330 Ft
20 és 50 ezer Ft közötti          1590 Ft
50 ezer Ft feletti                     ingyenes

2. Személyes átvétel

Eladó üzleteiben a honlapon megadott nyitva tartási idő szerint. A személyes átvétel szállítási díja 0 Ft.

Vevő kötelezettséget vállal a megrendelt termék, illetve szolgáltatás átvételére. Az ennek elmulasztásából eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket (pl. ismételt kiszállítás, munkaidőn kívüli szállítás, visszaszállítás, stb.) Vevő viseli.

Vevő köteles az átvétel időpontjában a küldeményt tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Ha a kereskedő elmulasztja a kiszállítási határidőt, a vevő a póthatáridő eredménytelen lejárta után a "webshopban" megkötött szerződést felmondhatja. 

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Futárszolgálattal teljesíti. A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. Kiszállítást kizárólag Magyarországra vállalunk, egyéb esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk.

Külföldi szállítás

A szállítási ár függ a csomag méretétől, súlyától, a célországtól és a NAV által meghatározott aktuális havi dízelártól, ezért megrendelés után tudjuk a konkrét szállítási költséget kiszámítani. Természetesen a terméket csak azután küldjük ki, miután a szállítási díj összegét egyeztetettük Önnel.

VÉTELÁR

A webáruház által kínált áruk és/vagy szolgáltatások ellenértéke forintban értendők.

A vételár mindig a kiválasztott áru vagy szolgáltatás mellett feltüntetett ár. A webáruházban feltüntetett árak az általános forgalmi adót tartalmazzák.

Eladó fenntartja a webáruházban feltüntetett árak változtatásának jogát azzal, hogy a változtatás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A változtatás a már megrendelt áruk és szolgáltatások vételárát nem befolyásolja, kivéve a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott esetekben.

Eladó a már megrendelt áruk és szolgáltatások vételárára vonatkozóan is fenntartja a változtatás jogát, ha adatbeviteli hiba, illetve bármely tévedés miatt a webáruházban feltüntetett vételár eltér a hivatalos árlistájában foglaltaktól, amely megtekinthető Eladó székhelyén. Ebben az esetben Vevő elállhat a szerződéstől, de kártérítési igényt nem érvényesíthet Eladóval szemben.

A webáruházban feltüntetett árak nem tartalmazzák a járulékos költségeket, különös tekintettel a fuvardíjra, szállítási költségre, postaköltségre, a vételár kiegyenlítésével kapcsolatos díjakra. A járulékos költségek Vevőt terhelik, az elfogadott megrendelés teljes vételára a termékeknek és szolgáltatásoknak a járulékos költségekkel növelt vételára.

A webáruházban megvásárolható szolgáltatásokat Eladó közvetített szolgáltatásként is nyújthatja.

KELLÉKSZAVATOSSÁG, GARANCIA

A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Garanciális termékeknél (kemencék, fusing boxok) a termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást. Tájékoztatást a vásárló cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet.

A termék(ek) garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

•  A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
•  Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
•  A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSI SZÁNDÉKTÓL

Vásárlónk a szerződéstől az áru átvételét követő 14  munkanapon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! A fogyasztó az elállás jogát gyakorló nyilatkozatának megküldésétől számított újabb 14 napon belül köteles az elállás jogával terhelt árut visszaküldeni a kereskedőnek. Ebben az esetben a kereskedő a kifogásolt termék(ek) vételárát legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti.

Amennyiben vásárlónk élni kíván elállási jogával, a rendelés számának megjelölésével köteles cégünket e-mailen vagy postai úton értesíteni. Postai úton küldött értesítőt ajánlott küldeményként kell feladni, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.

A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót csak a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.

Cégünk telephelyén vagy üzleteinkben történő személyes átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek.

Az ÁSZF letölhető innen.

Lap tetejére