Hírlevél feliratkozás

Vásárlási tudnivalók

Gyereknapi ajánlat!
4000 Ft feletti rendelés
esetén egy 42g-os Fimo Kids sárga gyurmát adunk ajándékba!

A gyerekek kedves figurákat készíthetnek belőlük, de akár tenyérlenyomatot is!
Az ajánlat május 18-31-ig tart, illetve a készlet erejéig, csak kisker vevőinkre vonatkozik!

1. Válassza ki az áru mennyiségét és tegye a kosarába. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők.

2. A kosárba helyezés után folytathatja a vásárlást vagy a Fizetés-re kattintva továbbléphet. A termékeket a kosárból törölni a kosár ürítése gombra kattintva tudja. A kosárban lévő termékek darabszáma növelhető vagy csökkenthető a mellettük lévő + vagy – jelre kattintva.

3. Ezután, ha már regisztrált felhasználónk a felhasználó nevével és jelszavával beléphet, ha még nincs regisztrációja, akkor regisztrálhat, vagy regisztrációs folyamat nélkül is folytathatja a rendelés leadását.

4. Ezután válassza ki a szállítási módot. Ha személyes átvételt szeretne, akkor válassza ki a listából a személyes átvétel helyszínét üzleteink listájából. Természetesen ebben az esetben nem számítunk fel szállítási költséget. Amikor csomagja beérkezik a kiválasztott üzletbe, küldenek Önnek SMS-t róla, ezután 2 hétig őrzik meg csomagját.

5. Írja be a szállítási és számlázási adatokat, és kérjük, adja meg telefonszámát, hogy a rendeléssel kapcsolatos információkról tájékoztathassuk, ha szükséges.

6. Ezután válassza ki a fizetési módot.

Vevő a járulékos költségekkel növelt teljes vételár kifizetésénél az alábbi fizetési módok közül választhat:

a, Utánvétel

Az elfogadott megrendelés vételára a futárszolgálattal történő szállítást követő átvétel időpontjában a kézbesítőnek készpénzben és bankkártyával is kifizethető.

b, Átutalás

Vevőnek az elfogadott megrendelés vételárát az Eladó által történő teljesítést megelőzően van lehetősége átutalással kifizetni. Eladó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít. Eladó árukészlettől függően 2-5 munkanapon belül küld egy számlát elektronikus úton, mely alapján utalni lehet a megrendelés végösszegét. Vevő az átutalás közlemény rovatában feltünteti az utalás alapjául szolgáló számla sorszámát. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli. Eladó vállalja, hogy hiányzó vagy hibás megrendelésszám esetén kísérletet tesz a megrendelés azonosítására, de az azonosítás sikertelensége esetén Eladót semmilyen felelősség sem terheli. Amennyiben a megrendelés azonosítása a vételár, vagy annak adott részletét követő 30 napon belül sem jár sikerrel, Eladó köteles az igazoltan felmerült költségeivel (például banki átutalás költsége, postaköltség, stb.) csökkentett összeget arra a bankszámlára visszautalni, amelyről az érkezett.

c, Bankkártya

Eladó internetes áruháza részére a K&H Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Bankkártyás fizetéskor Vevőt átirányítjuk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem az Eladó webáruházának oldalán. Az internetes áruház a Vevő kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra van szükség:

  • Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben Vevő kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni.

d, Készpénz

Készpénzzel történő fizetésre az alábbi esetekben van lehetőség:

-          Futárral történő szállítás esetén az átvétel időpontjában a futárnak készpénzben.

-          Személyes átvétel estén Eladó székhelyén vagy üzleteiben pénztári befizetéssel.

Mindkét esetben bankártyával is fizethet a Vevő a helyszínen, annak ellenére, hogy a készpénzes opciót választotta!

Eladó fenntartja a jogot bármely fizetési mód átmeneti szüneteltetésére vagy végleges megszüntetésére.

A számla minden esetben az áru, illetve szolgáltatás átadásával, teljesítésével egyidejűleg kerül átadásra Vevő részére.

7. Ezután kattintson a Tovább az ellenőrzéshez gombra. Itt találja a rendelése összegzését és itt tud a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseket tenni. Ha minden adatot rendben talált, a Rendben gomb megnyomásával elfogadja a szállítási és csomagolási költséget, illetve az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben foglaltakat! Ha a bankkártyás fizetést választotta, akkor a Rendben gomb megnyomása után tudja a megrendelés végösszegét kiegyenlíteni a banki felületen. Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. Hibás rendelés módosítását/törlését e-mail-ben hobbi termékek esetében a rendeles@hobbymuvesz.hu, művész termékek esetében a muvesz@artexport.hu címen jelezheti.

Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen Eladó rendelkezésére bocsátotta a regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni Eladó részére.

A megrendelés elfogadását vagy elutasítását Eladó külön elektronikus levélben igazolja vissza Vevő felé. A megrendelés Eladó által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön. A megrendelés elfogadására irányuló elektronikus levél hiányában is létrejön a szerződés akkor, ha Eladó a megrendelt terméket vagy szolgáltatást leszállítja Vevő részére.

A megrendelést Vevő bejelentkezést követően utólag is megtekintheti, kinyomtathatja. Szerződéskötés magyar nyelven lehetséges.

Eladó a vásárlás valamennyi lépésében visszalépési lehetőséget biztosít Vevő részére. Ennek megfelelően Vevő a megrendelés végleges elküldése előtt bármely megelőző lépést módosíthat.

8. A megrendelés elküldését követően előbb egy automatikus üzenetet kap rendeléséről (ami nem jelenti azt, hogy máris átvehetők a rendelt termékek), meg kell várnia, míg visszaigazolást kap kollégánktól e-mailben 2-5 munkanapon belül (kérjük, minden esetben nézze meg levélszemét, spam mappáját is). Az e-mailben történő visszaigazolás hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím. A rendelés azonnal beérkezik hozzánk és mi árukészlettől függően 5 munkanapon belül összegyűjtjük Önnek a rendelt termékeket! Ha valami ideiglenesen nincs raktáron vagy akciós és kifutó termékek esetében elfogyott, mi azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. A csomagjával kapcsolatban kollegáinktól munkanapokon 8-16 óráig kérdezhet a fent megadott elérhetőségek egyikén.
(Pár napos csúszás várható a webes rendelések feldolgozásánál a megnövekvő forgalom miatt novemberben, decemberben, megértését köszönjük!)

9. Az elkészült csomagot ezután átadjuk a csomagküldő futárszolgálatnak!

10. A webáruházban bemutatott termékek rendelkezésre állása az adott kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ, ezért az Art-Export Bova Kft. nem garantálja valamennyi termék folyamatos elérhetőségét.

Lap tetejére